|
Od 18 maja zajęcia rewalidacyjne mogą odbywać się na terenie szkoły
i od 25 maja szkoła organizuje opiekę uczniom klas I-III
oraz konsultacje indywidualne lub w małych grupach uczniom klas VIII.
Podstawowe zasady organizacji zajęć rewalidacyjnych w szkole
-Rewalidacja w szkole zostanie zorganizowana na wniosek rodzica, wstępne zgłoszenia należy złożyć do specjalistów prowadzących rewalidację.
-Obowiązek przestrzegania reżimu sanitarnego- między innymi wyznaczony konkretny czas i miejsce zajęć, zachowanie dystansu uczeń- nauczyciel, mierzenie temperatury przy wejściu do szkoły.
-Rodzic podpisuje oświadczenie, że zapoznał się z procedurami sanitarnymi, zna zagrożenia związane z zakażeniem wirusem COVID-19
-Rodzice mogą być na terenie szkoły tylko przy wejściu do budynku.
Podstawowe zasady organizacji opieki dla uczniów klas I-III
-Opieka zostanie zorganizowana na wniosek rodzica, wstępne zgłoszenia należy złożyć do wychowawców do 19 maja.
-Obowiązek przestrzegania reżimu sanitarnego- między innymi opieka w małych grupach, zachowanie dystansu pomiędzy uczniami, mierzenie temperatury przy wejściu do szkoły.
-Rodzic podpisuje oświadczenie, że zapoznał się z procedurami sanitarnymi, zna zagrożenia związane z zakażeniem wirusem COVID-19
-Rodzice mogą być na terenie szkoły tylko przy wejściu do budynku.
Podstawowe zasady organizacji konsultacji uczniom klas VIII
-Konsultacje zostaną zorganizowane na wniosek i za zgodą rodzica, wstępne zgłoszenia należy składać do wychowawców do dnia 20 maja.
-Obowiązek przestrzegania reżimu sanitarnego- między innymi indywidualnie lub w małych grupach, zachowanie dystansu pomiędzy uczniami, mierzenie temperatury przy wejściu do szkoły.
-Rodzic podpisuje oświadczenie, że zapoznał się z procedurami sanitarnymi, zna zagrożenia związane z zakażeniem wirusem COVID-19
Wytyczne_GIS__MZ_i_MEN_dla_szkol_podstawowych_____edukacja_wczesnoszkolna.pdf
Oświadczenie rodzica - załącznik do pobrania
Zalacznik-nr-2-DEKLARACJA-RODZICA - załącznik do pobrania
Wniosek i oświadczenie - załącznik do pobrania
|
|